Cum se face…

Fiecare “ceva” are un inceput. Un punct de plecare. Pentru mine a fost acest “Cum se face…” sau “Cum se zice…”. Din postura actorului. L-am reluat, bineinteles, mai tarziu, din postura regizorului si am vazut ca a fost mai bine decat prima oara.

Fiecare din noi avem un “ceva” la care ne place sa ne intoarcem. Fie ca e vorba de un text preferat sau o persoana draga.

Aseara, fara sa vreau, m-am intors in timp la primul pas pe scena, primele aplauze, primul spectacol de teatru. Semana intocmai. Si cum spunea Cove –  “Si la 40 de ani tot teatru independent fac?” – parca nu trecuse nici o clipa de atunci, din prima zi. Doar ca de data asta asistam. Ma amuzam si imi spuneam ca eu as face mai bine.

A trecut timpul.

Veniti LA SCENA sa vedeti “Cum se face” in regia lui Theo Herghelegiu cu Antoaneta Cojocaru, Gabriel Covesanu, Mihai Baranga si Andrei Aradits.

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

