Vis , inima , pas , pas , spirit , pas , viata

Tu! Da ! Tu , vino! Sa iti redau bucati de piele Sa te imbraci cu aceasta haina . Si sa simti ce inseamna un om nou . Cand am intrat in lumea zeilor ii adoram , visam flori ca ofrande , stele calauzitoare pe drumul noptii . Dar ce nevoie ar fi avut? Simteam cum ma indepartez de templu . Pana intr o zi cand am baut ambrozia , s a produs minunea , savuram nemurirea . Puteam calatori cat doream , in ce spatiu mi-era definit si nedefinit . Si asa incepe povestea ….

Ceasornicul ticaia , un ritm pronuntat , gura producea sens , nu avea timp sa taca . Privirea de un verde crud descoperea castele mov , pipaia umbrele din oameni , tot intregul cosmic il aflai in tine si celalalt . Cata forta ! Cata maretie

Sferturile de cifre formau alte sferturi de voci ce isi intuiau chemarea , nevoia de alipire

Nu exista despartire in acest univers , planete se aliniaza , regiuni fug unele dupa altele sa capete denumire .

Cand eram mica visam mereu ca tara mea de origine este Tolka . Nu le puteam spune celorlalti .Nu respectau sacralitatea. Poate nici nu credeau Insa acum cineva a intrebat de ea . Ce culoare are ? Ce imi place la ea? I-am spus ca e indigo , raurile se desfac pentru a face poduri locuitorilor , copilasii din pantece rasar si invata ca talpile lor ii pot face sa fie deasupra solului , pamantul are ca avutie bunatatea . Cu cat plantezi pentru altcineva cu atat mai multa armonie e in gradina vietii . Vesmintele sunt in functie de cum te ating cei din jurul tau , vorbele sunt din argint si se scriu cu degetele in aer

Pentru unii visele sunt aievea vise , fibre din sine . Invata sa croiesti panze de fibre in realitate . Da , realitatea ta poate fi si a celorlalti . Corpul tau simte . Spiritul tau simte . Impartaseste si altora . Nu iti fie teama. Reda armonia dintre tine si tu

Am facut din ochi pietre de jad . Am facut din maini aripi . Am chemat ingerii si s-au ascuns in inimile deschise si jucause . Am aflat ca orice e posibil

Vorbaria multa e punctul de inceput al creatiei mele dar nu si finalul . De fapt totul imi este infinit , din sori si lune , din tarane si bolti ceresti ,

Am construit simfonia ingerilor . Ea iti spune sa simti fiecare micron capatand forma si sa ti doresti sa fii creator . Iti va asigura vesnicia . Acestea sunt fragmente reale din rai

Tu! Nu percepi deja lumea altfel?

Rasuflu usurata . Roua din ziua hraneste dimineata si ma lasa sa continui . Pentru prima data am descoperit arta subtilului . Cand am intalnit o nici nu o conceptualizasem . Ai in fata o oglinda , vezi pe cineva necunoscut in ea , actiuni diferite , trairi interioare nemaintalnite . Cum poti fi celalalt din acea parte a sticlei ? Energiile se amesteca , se manifesta o imbratisare a sinelui . A fi receptiv inseamna a fi atent . A privi adanc inseamna a intui . Atat de subtil ca rolurile se schimba fara sa realizeze cei din jur . Exact cum zicea Nichita Stanescu ,, Un fel de tu sunt eu pe care nu l ai mai lasat sa fie eu “ Subtilul intregului . Oglinda fermecata e insasi fiinta umana

Cum pot decora un loc in castelul tau Majestate ? Vezi acel copac , plin de fructe coapte ?

Spune-mi care din ele acopera o farama din ADN-ul tau . Cel care va rodi in mainile mele chiar acum

Ai voie orice . Ai voie sa desenezi din culorile mintii tale , sa iei din fiecare creioane si mai colorate .

Cum ajungi spre desavarsire ? Prin penelul adaptarii , din flacari sa faci valuri , din banal spectacol

Ce frumos e sa iubesti! Actoria , fireste

Starile actorului sunt intr o continua exaltare . Gandurile lui sunt mai luminoase decat cele din suflul unei lampe cu gaz . Ele se transmit la distante de respiratii , expiri dupa ce au luat fiinta in tine . Misterul e cine respira cu adevarat primul

Tu! Nu-i asa ca deja nu mai vrei sa pleci? Simbioza in arta divide inovatia si reprezentarea

Dragoste, pasiune , pas , devotament , pas , curaj

Madalina Mantu – cursant

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

