Magie, transpiratie si aplauze!

Duminica. 31 Ianuarie. Costume, recuzita, reflectoare, ingerasul, scaune. O canapea. 100 de oameni.

Au venit sa va vada pe voi. Sa guste din sufletul vostru asezat acolo, pe scandurile de La Scena. 2 ore. Pe nerespirate. Flori si aplauze. Si energia voastra fantastica.

Am dansat, pe fiecare piesa, v-am asteptat in scena cu respiratia taiata. Ati intrecut orice prejudecata si orice limita. Ati fost minunati.

Iti multumesc Victoria pentru ca ai rezistat si ai realizat ceva extraordinar. Iti multumesc Raluca pentru rabdare. Iti multumesc Edi pentru ca ochelarii tai au ramas in scena ca si cand nu terminasesi ce aveai de spus acolo. Iti multumesc Mariuca pentru vioiciunea ta. Iti multumesc Adriana pentru nebunia asta interesanta. Iti multumesc Irina pentru ca ai fost cea mai frumoasa femeie trista. Iti multumesc Roxana – ai fost minunata.

Iti multumesc Alex – ai putut. Iti multumesc Maria si iarta-ma. Iti multumesc Adina, esti o forta! Iti multumesc Ioana pentru ca mi-ai pus mintea la contributie. Iti multumesc Ioana pentru sensibilitatea ta si frumusetea ta interioara. Iti multumesc  Andreea pentru fiecare zi in care m-am simtit mai bine pentru ca ai fost tu acolo. Iti multumesc Sigrid pentru personajul tau superb. Iti multumesc Diana – ai fost cu noi acolo fiecare secunda. Iti multumesc Alexandra ca ne-ai sarit in ajutor.

Eu am ramas cu zambetele voastre in inima. Am ramas cu amintirea fiecarei zi de repetitii. Cu o sala plina si inca o poza de pus pe perete. Si cu multumirea ca am reusit.

Am iesit de acolo si parca ceva se intamplase cu iarna. Voi ati alungat iarna pentru o zi.

Felicitari! Pentru tot!

Cristian Bajora- regizor

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

