Despre voi.

Pana acum cateva saptamani credeam ca cel mai frumos lucru e sa poti fii tu si cel mai urat e sa nu fii tu. Apoi mi-am dat seama ca cel mai frumos lucru e sa poti avea amintiri si cel mai urat e sa nu poti avea amintiri. De ce e cel mai frumos lucru? Pentru sti ca ai avut ceva, ca ai petrecut niste momente frumoase, ca ai avut diferite emotii. De ce e cel mai urat? Pentru ca nu mai poti sa le traiesti iarasi.

Tot acum cateva saptamani s-a incheiat un capitol din viata mea care sper sa continue: TEEN MEDIA. Intr-o duminica am ramas doar eu, Cristi, Adina si Presler, iar Cristi i-a pus Adinei o intrebare, apoi mie si apoi lui Presler: ce crezi despre Presler/ Diana? Bineinteles ca raspunsurile au fost extreme de rigide. Nici acum nu stiu exact ce parere am despre ei, dar stiu ca sunt niste prieteni grozavi.

Prima pe care am intalnit-o a fost Adina. Tin minte ca ea iesea, iar eu atunci intram la inscrieri. Din acel moment pana acum nu am putut sa nu observ sarmul ei prin felul cum zambeste, cum vorbeste si mi s-a parut ciudat sa aflu ca face karate(sper ca nu am gresit). Adina mi se pare o persoana realista, incapatanat, o persoana care stie ce vrea si nu in ultimul rand o persoan extreme de prietenoasa si de creativa cu care poti avea un ,,chef legendar”.

Din prima clipa in care am intalnit-o pe Andreea am vazut veselia ei. Cand a intrat pe usa avea un zambat urias iar in ochii ei se vedea bucuria aceea pe care o are un copil cand primeste prima acadea. Cu putin timp dupa aceea am facut cunostinta cu rasul inconfundabil, cu limbajul specific greu de descifrat si cu Bubu. Pe parcurs am descoperit ca poate sa faca si ceea ce zice ca nu poate, ca este o persoana cu o inima uriasa si este extreme de darnica.

Cand imi aduc aminte de Sigrid vad mai intai ochii verzui si zambetul, iar apoi usor, usor incepe sa se contureze si restul. Mereu am crezut ca este o persoana misterioasa, independenta, care are multe sentimente, o persoana cu mult umor, cu o privire patrunzatoare si cu multe inele.

Ioana mica ma face sa imi fie dor de linistea ei, de ochelarii roz, de rabdarea ei, de timiditatea ei si de stranutul ei. Stiu ca desi este extreme de linistita, ea are multa energie si multa dragoste de oferit.

La Ioana mare este o persoana independenta, o persoana care se enerveaza repede, dar stie sa se controleze, o fire prietenoasa, care sties a isi traiasca viata, stie ce vrea atunci cand e nevoie si o persoana care stie cum sa te faca sa nu o uiti.

Maria: o fata cu un machiaj perfect, cu o dragoste nebuneasca fata de Octavian, cu un catel dragalas si cu mult stil punct.

Presler este o persoana care intarzie. O persoana care intarzie mult si spune ca ajunge curand. Face glume care sunt bune sau nu, care sunt spuse intr-un moment bun sau nu. Stiu ca ii place sa fie in centrul atentiei dar nu e vina lui…e o boala a zodiei. Oricum, este o persoana OK care te poate face sa zambesti oricand.

Iar Cristi…Cristi e Cristi. E unic si atat.

Mi-e dor de voi toti si mi-e dor de sambetele si duminicile petrecute cu voi, mi-e dor de scarile si de holul ce duc la C3, mi-e dor de numeroasele momente petrecute impreuna, de crizele de ras, de momentele ne nervi ce se transformau mai tarziu tot in rasete, de stransul scaunelor, de Bubu, de John, de Octavian, de migdale, de bradul dansator, de iesitul afara, mi-e dor de tot.

P.S.: Stiu ceva sigur. Stiu ca va urma…

Diana Geru – cursant

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a comment