O sala plina…

Sau inca o sala plina. Duminica magia a patruns iarasi in Teatrul Arca de La Scena si 17 oameni minunati au insufletit personajele din Casa Bernardei Alba si Caseta Colombinei.

Spectacolele au fost intr-adevar un succes (ne gandim chiar sa incercam sa mai jucam in stagiune cele doua productii) iar ei, actorii, au fost incredibili.

A plouat. Dar noi eram incalziti si transpirati. Elena, Cristiana, Adriana, Mihaela, Sonia, Andreea, Ana si Edi. Momente de tensiune si adevar pe care le-am simtit foarte adevarate, multa putere si concentrare in jocul lor. Felicitari! Anisa cea pozitiva, Marcela cea plangacioasa, Talida, Alexa, Felicia, Raluca, Barbu, Alex si Presler. Ce minunat! Ce amuzant si ce candid. Bravo!

Multumesc coordonatorilor, Victoria si Dana. Sunteti  exact ce am gandit pentru Teen Media!

Am avut placerea si onoarea sa o avem invitata pe autoarea textului Caseta Colombinei, Veronica Gherasim. Ne-a spus ca i-a placut foarte mult.

Cam asa a fost. Dar daca ai fi fost in sala ai fi inteles mai bine…

Nu stiu daca voi fi coerenta pentru ca emotiile mele persista dar imi voi spune ideile mele punctual.
– la sfarsitul cursului am ramas cu prieteni care mi-ar placea sa-mi ramana pe viata;
– mi-am schimbat modul de gandire, am invins emotiile care au devenit constructive;
– am ras, am plans, am muncit si cel mai important mi-am deschis sufletul, mi-am vindecat sufletul de lucruri pe care poate doar un psiholog ar fi stiut sa o faca;
– mi-am dat un sens vietii si poate chiar si carierei pe viitor;
– am cunoscut oameni cu adevarat valorosi si minunati, exista doua persoane care am simtit ca au fost lange mine cu sufletul, cu orice ajutor si aceia sunt Victoria Dicu si Cristi Bajora.
– desi emotiile au fost enorme, coplesitoare am simtit ca piesa de teatru a iesit asa cum nu ne asteptam de bine si am putut sa transmitem emotii celor care ne priveau;
– e atat de frumos, fascinant sa poti exprima ceva, sa simti emotia si energia publicului, sa fi in centru atentiei , sa fi aplaudat de zeci,sute de persoane este minunat…
– totodata vreau sa apreciez aici si pe colegii din celelalte grupe;
-ca impresie generala pot sa spun clar ca simt ca mi-am format o a doua familie aici la TeenMedia si cu siguranta voi mai urma cel putin un alt curs aici ;

Adriana Panduru

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

