Metamorfoza fluturelui

Dacă mă opresc pentru o clipă si reflectez asupra evoluţiei proprii, atunci înseamnă că până acum câteva luni am fost precum o omidă. M-am târât prin viaţă fără a avea curajul de a-mi alege o destinaţie. Nu aveam un scop al existenţei, nu mă cunoşteam îndeajuns, spaţiul în care mă mişcam era limitat. Spiritul îmi era îngrădit.

La un moment dat, am realizat că o simplă viaţă de omidă nu e ceea ce imi doresc cu adevărat. Frustrările au început să mă cuprindă, iar din această cauză am dus o luptă interioară continuă. Totuşi, era un început… Îmi pusesem prima cărămidă la temelia sufletului meu.

Nu vreau să mă târăsc precum o omidă, eu vreau sa zbor ca un fluture !

Astfel, mi-am găsit şi destinaţia. Dorinţa necontenită de a mă transforma într-o fiinţă măreaţă a atras in jurul meu diferite oportunităţi. Una dintre acestea este chiar Teen Media. Pe parcursul celor trei luni, am stat închis ca într-o crisalidă. Nu mai aveam de ce să îmi fac griji: mi-am găsit refugiul… Aici, mi s-a oferit şansa de a lupta pentru a creşte, pentru a evolua… Pentru a-mi atinge ţelul…

Mi-am ascultat chemarea şi, deşi era întuneric în jurul meu, m-am lăsat purtat de glasul libertăţii, un glas ce mă îndemna să ies din propria nimfă. Am avut parte de o activitate intensă, dar fără efort nu puteam ajunge unde sunt acum. Când simţeam că sunt slăbit de puteri, mi s-a arătat o lumină puternică. Am reuşit să mă eliberez…

Sunt în sfârşit, LIBER !

Îmi permit să mă odihnesc pentru o clipă şi să privesc orizontul nemărginit. Trag aer in piept şi mă bucur de priveliştea minunată. Se pare că nu mai există limite… mi le-am depăşit. Îmi explorez fiecare părticică a corpului. Deşi sunt moale şi zbârcit, am devenit un fluture frumos. Îmi întind aripioarele si picioruşele pentru ca soarele să mi le încălzească. Între timp, simt o briză uşoară ce mă răcoreşte. Am reuşit să mă dezmorţesc, iar acum vreau să îmi iau zborul…

Mă aşteaptă o nouă viaţă, un nou început. Nu îmi pasă unde mă va purta vântul, mă bucur de călătorie… Mă înalţ către cerul fascinant…

Sunt libeeeeeer !!!

Alexandru Floroiu – cursant

1 Comment

  1. Da! Cum spunea cineva : Freedom is everything , love is everything else . Cam asa si cu actoria


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

