Caldura mare mon cher…

Mi-a placut spectacolul vostru. Mi-a placut pentru ca v-am vazut asa cum sunteti. Pentru ca in 3 luni de cand ati inceput atelierele ati invatat sa existati. Asa cum sunteti. Probabil ca despre asta e vorba. Mi-a placut ca ati luptat cu tot, ca ati depasit barierele pe care v-ati propus sa le depasiti. Nu cautati in privirea mea confirmarea. Sau in a Victoriei sau a Alinei. Ce ati facut voi ieri pe scena este mult mai valoros decat orice critica. A fost un spectacol, oamenii s-au bucurat. Voi stiti cel mai bine daca s-a intamplat ceva sau nu, acolo, sus.

Violeta, ai avut forta, ai avut tragism, ai fost acolo unde trebuia sa fii, nu te teme. Si tu Denisa ai fost minunata, ai fost un adevarat capitan de echipa. Ruxy ai fost frumoasa si adevarata, felicitari! Bravo Raluca, mi-a placut personajul tau. Ioana, crede in tine mai mult, poti orice! Bravo Diana ai fost superba! Maria, mi-a placut vocea ta, mi-a placut prezenta, felicitari! Catalin, trebuie sa-ti fie mai putina lene. Felicitari Eddie, ne-ai salvat din nou.

Si ce e cel mai valoros, ati fost o echipa. Ati reactionat corect, ati trecut peste orice pentru spectacolul vostru. Va apreciez si va respect pentru fiecare secunda de munca. Nu va mint, ati fost minunati!

Ma intrebam ieri de ce a fost cald si soare dupa ce toata saptamana a plouat si a fost urat…

“Oameni sunt cei care sunt furiosi si bolnavi de viata, nebuni sa vorbeasca si sa fie ascultati, oameni sunt cei care vor totul acum, oameni sunt cei care nu au timp sa doarma sau sa rosteasca lucruri simple, care au ars si vor arde, oameni sunt cei care vor face ca lumina lor sa impanzaesca cerul si sa insufleteasca stelele

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

