Nici nu stiu…

Nu stiu cum am nimerit eu aici chiar cand se aniverseaza un an de Teen media, cred ca am o stea norocoasa, pentru ca ma simt onorata sa joc in spectacolul aniversar. Chiar de la prima intalnire cu Mihai si Cristi, am simtit ca aici voi avea ce invata, ca sunt in compania unor oameni capabili, profesionisti, dar cel mai important,  oameni care pun mult suflet in ceea ce fac si ne daruiesc noua tot ceea ce e mai bun. Ma bucur ca am venit aici, e un lucru minunat care a venit in viata mea si ma bucur din plin. Nu vreau sa ma gandesc la un sfarsit pentru ca inca sunt ca un copil care sta cu gura cascata si nu se mai satura de privit, de invatat, de jucat, de plans. Eu sper ca asta e doar inceputul! La Multi Ani!!!

Luiza Dan

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

