Opriti-va din trecere…

Credeam ca orice lucru trait poate fi exprimat doar printr-un cuvant si nu mi-a fost niciodata greu sa descriu ceea ce simt cum imi e acum si asta poate pentru ca niciodata n-am trait ceva atat de…
Nu m-am simtit pregatita pana acum sa scriu despre spectacol, pentru ca de luni pana azi n-am trait decat sub magia unui vis! Un vis pe care am putut sa-l traiesc intr-o viata de om normal. Si asta ma face norocoasa! Nu multi reusesc! Nu sunt multi aceia care pot simti dimineata o fericire imensa si multumirea ca si-au indeplinit un vis!
Pentru mine, spectacolul Paparazzi a insemnat seriozitate, pasiune, prietenie, a insemnat sa nu adorm pana nu repet replicile, ca rugaciunea pe care o faceam cand eram copil si nu uitam niciodata sa o spun inainte de culcare. A insemnat emotie si incredere in mine si in ceilalti colegi! Am reusit sa strang toate persoanele la care tin langa mine si sa le fac pe toate sa ma stranga in brate in aceeasi seara!🙂 Am reusit!
Dragi colegi, ati fost minunati! Am reusit impreuna!
Sentimentul trait pe scena e greu de descris… Vreau doar sa stiti ca sunt fericita si ca orice ar fi, de-acum o sa traiesc doar asa cum imi cere sufletul! A fost de ajuns sa traiesc asta doar o data ca sa realizez ce as fi putut pierde! Am avut curaj si pentru asta ma iubesc! Dupa cum spunea dragul meu coleg care “Traieste pe trotuar si asculta muzica la casti”: “…Domnilor trecatori, macar o data in viata, opriti-va din mers…” Eu am reusit sa ma opresc si am intalnit acolo ceva minunat!

Anisa Lupu

http://anisalupu.blogspot.com/

1 Comment

  1. foarte frumos!🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

