FEROMONII si UN BARBAT SI MAI MULTE FEMEI

Trei spectacole Teen Media a gazduit Teatrul Arca Duminica 19 Decembrie. Feromonii s-a jucat de doua ori pentru ca am depasit capacitatea salii.

Copiii din Un barbat si mai multe femei au fost minunati si trebuie sa remarc progresul Georgianei, al Ioanei si al Antoniei. Costel si-a facut datoria ca un profesionist si am avut un spectacol care a placut si a avut momente valoroase. Iti multumesc Diana ca ai venit sa ne ajuti! Esti un om special. Cred ca cel mai important este modul in care emotiile i-au ajutat pe micutii actori sa isi depaseasca limitele civile si sa devina personajele lui Leonid Zorin.

Feromonii. Un adevarat succes. Pe un text minunat al autoarei Theo Herghelegiu, Dana Voicu a facut minuni cu grupa de adulti. A fost un spectacol viu si colorat. Am ras cu pofta si sincer la multe momente si m-am simtit foarte bine in sala.

Am descoperit-o pe Veronica si mi-a placut foarte mult personajul ei. Felicitari Andra pentru ca te-ai controlat. Ai fost foarte simpatica. Mi-au placut Raluca si Cristi, foarte frumos! Felicitari Bogdan, ai fost “mare”. Laura, bravo, ai tinut un personaj sobru si serios, te-am crezut. Ce culori si cat farmec, felicitari Laura! Superbele Ramona si Andreea, ati facut o treaba foarte buna.

Fara mandrie si cu sinceritate va spun ca ati avut un spectacol tare bun pentru orice gen de public. Felicitari Dana si multumesc.

Stagiunea Teen Media din Decembrie se incheie pe 28 cu super-spectacolul Spectatorul Condamnat la Moarte la care va astept pe toti!

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

