Ce oameni speciali!

Am inceput anul in forta si suntem la capacitate maxima cu 6 grupe. Am inceput o grupa de copii superbi – Antonia, Ioana si Georgiana sunt senzationale, avem o grupa noua de avansati – fetele Danei Voicu si doua grupe noi de adulti.

Am tinut Duminica atelierul de la 16 si azi nu ma pot abtine sa nu scriu ceva despre ei. Sunt minunati, energici, amuzanti si iubesc cum privesc aproape fascinati tot ce lucram impreuna. Cu un plus pentru Vasile care este un tip care ma inspira maxim, in fiecare din ei straluceste ceva, acel ceva care ma impinge si ma face sa-mi doresc in fiecare zi sa lucrez cu asa-zisi amatori. O sa pregatim pentru spectacolul din Aprilie ceva texte de Caragiale de care, dupa prima lectura, cursantii mei s-au indragostit.

Va multumesc ca m-ati facut sa ma simt bine cu voi!

Se apropie Februarie cu 2 spectacole – Grupa de avansati a Victoriei cu Caragiale si grupa de incepatori coordonata de Mihai cu texte de Visniec. Veniti pe 22 Ianuarie la Spectatorul Condamnat la Moarte!

1 Comment

  1. Si noi admiram felul in care ne predai. Pui atata pasiune in ceea ce faci🙂 si asta ne inspira si pe noi. Este un curs la care ma simt minunat cu cei doi profesori si cu colegii mei care sunt cei mai amuzanti! Ma bucur atat de mult ca v-am cunoscut pe toti!! pup


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

