Declaratiile spectatorilor nostri din 05.03.2011

Sambata am avut din nou spectacol – Spectatorul Condamnat la Moarte continua reprezentatiile la Teatrul Arca si este primul spectacol Teen Media intrat in stagiune.

Iata ce ne-au mai scris spectatorii:

Eu, subsemnata A.R. declar ca inculpatul nu este VINOVAT. Eu MA APAR, pe el, adica pe MINE de INDIFERENTA. Sunt AICI, TRAIESC PREZENTUL impreuna cu voi!

20/15 portocale/cafea
MikiBar a fost cea mai buna

Nu am mai ras atat de mult de enorm de mult timp.🙂

Nu am incredere in competul de judecata. Judecatorul e un afon iar grefierul este clar un impostor. Si avocatul e un demagog. In loc sa-l apere pe inculpat, il acuza mai rau decat denuntatorul lui! HUO! Rusine justitiei!

Si avem si o… un… desen, din pacate pentru valoarea artistica a operei, nesemnat:Urmatoarea reprezentatie va avea loc Sambata 19 Martie ora 20:00.


Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

