Declaratiile Spectatorilor nostri din 02 Aprilie

Subsemnata Betty Boop, declar pe propria raspundere ca mi-am uitat ochelarii acasa si nu l-am vazut prea bine pe acuzat. Betty Boop, ziua de azi.

Onorata instanta, 1. In primul rand, e un acuzat prea dragut sa fie condamnat la moarte. 2. In momentul in care ma aflam impreuna cu prietena mea in hol, l-am auzit pe acuzat spunandu-i individului ce se afla langa el ca el este trecut pe lista de invitati. Intamplarea face ca si eu am fost trecuta pe lista de invitati si in momentul in care i-am spus vanzatorului de bilete ca am invitatie am observat inca un nume trecut pe lista: “Individ + 2”. Oare acei 2 nu sunt complicii lui?

Subsemnatul Mircea Inimareanu, domiciliat in str. Condamnarii nr. 10, ap. 1, declar ca l-am vazut pe inculpat conspirand sa dezlantuiasca un cutremur in acest loc cu 5 minute inainte sa inceapa piesa, la intrare. Ochii lui erau plini de picatele de rau ca o gragarita malefica.

Subsemnatul V. C. , spectator al vostru, declar ca sunt placut impresionat de viziunea si modul de abordare. Spontaneitatea si spiritualitatea va caracterizeaza pe toti. Tineretea isi spune cuvantul. Bravo voua!!!

Va multumim ca sunteti cu noi si va asteptam la ultima reprezentatie Spectatorul Condamnat la Moarte pe 9 Mai. Hai sa umplem sala!

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

