A fost odata Sambata…

A fost o dupa-amiaza de week-end cu spectacol la Teen Media. Dar parca Sambata asta a fost altfel decat celelalte zile de spectacol. A fost ziua spectacolului vostru. V-am tinut pumnii stransi, am fost langa voi cu toate emotiile voastre.

Prezenta voastra la workshop-ul Teen Media a insemnat o descoperire. De fapt mai multe. Am descoperit cum un grup de 10 oameni veniti din directii cu totul diferite pot functiona ca un corp comun, pot sa vina la fiecare atelier cu 30 de minute mai devreme ca sa se vada, sa vorbeasca si sa bea un ceai. Am descoperit ca intr-adevar ceea ce va spunem la fiecare inceput de grupa – “voi faceti acest curs”  – este real si sincer. Voi ati facut cursul asta si ne-am bucurat impreuna de fiecare week-end. Am descoperit niste oameni daruiti, niste oameni care pot cu un pic de munca sa stea cu toate drepturile scena. I-am descoperit pe Dorin, pe Vasile, pe Mihaela, pe Diana, pe Bianca, pe Larisa, pe Alida, pe Daniela , pe Ani si totusi si pe Ruxandra si ma bucur enorm ca voi avea ocazia sa lucrez cu voi in continuare.

Despre spectacol, lucrurile s-au spus, ati avut timp sa primiti felicitari si critici. Eu va spun ca toti cei care ati urcat Sambata pe scena ati meritat sa fiti acolo. Ati servit bine spectacolul si ati bucurat cei 120 de oameni care au venit sa va vada. Micile stangacii, micile accidente nu au fost decat un argument in plus ca spectacolul nostru a trait viu acolo in mansarda de la Scena. Nici nu as putea vorbi despre fiecare in parte pentru ca voi ati reactionat si ati existat ca o echipa si cred ca asta e cea mai mare realizare a celor 3 luni.

Va multumesc pentru tot ce ati facut aici, va multumesc ca mergeti mai departe si va promit ca “Vitrion, Bibicule” ramane in sufletul meu si in arhiva TeenMedia ca unul din cele mai bune spectacole lucrate aici.

Felicitari pentru ca sunteti…voi!

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

