Fireste ca mi-e frica, na…

A trecut un moment pe care nu o sa il uit niciodata. Chiar daca au fost si lucruri aiurea a fost o experienta memorabila si ma bucur ca voi mai avea parte de asemenea momente.

Abia astept sa treaca perioada asta si sa ne intoarcem iar in sala noastra mica de repetetii cu acesti oameni senzationali pe care i-am descoperit in ultimele 3 luni. Va cunosc mai bine decat imi cunosc prieteni pe care ii stiu de ani de zile si ma bucur ca am avut privilegiul de a imparti scena cu voi

Sunt convins ca dupa cursul de avansati, dupa ce o sa il enervam pe Cristi iar, o sa facem un spectacol foarte bun pentru ca avem o echipa buna si dorinta enorma sa reusim.

Tie, Cristi iti multumesc pentru rabdarea care ai avut-o cu noi in toate momentele. Te-am exasperat si pe tine si pe Mihai dar uite ca am reusit pana la urma.

Sunt atatea de zis si parca prea putine cuvinte ca sa acopere tot. M-a impresionat foarte mult tot ce s-a spus si sper ca si urmatorul spectacol sa fie tot unul reusit.

Abia astept sa va vad pe toti joi … o sa am niste weekenduri mai urate in perioada urmatoare pana cand o sa ne revedem la cursuri.

Dorin Enache

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

