Floricelele de Duminica

Bravo copii! Ati fost la inaltime! Nu am avut nici o emotie pentru ca stiam ca o sa va descurcati foarte bine.

Sigur ca nu trebuie sa uitati ca joaca asta, e una din cele mai serioase si ca e nevoie de efortul vostru ca sa reusim. Voi v-ati jucat, despre asta e si vorba, nu? Scoala Ludica. Am vorbit despre teatru, despre actori, i-am ridiculizat si i-am caricaturizat. Dar i-am si preamarit. Voi trebuie sa fi simtit cel mai bine de acolo cum a fost. Eu sunt multumit de voi.

Mi-ati placut toti. Mi-a placut Stefi care la inceput era fricoasa si timida, dar a aratat ca poate si ajutata de “mostenirea genetica”, felicitari! Mi-a placut Cristi cu stilul lui lent si relaxat, mi-a placut Martina, de care am ras si m-am bucurat. Bravo Ioana, au fost foarte bune momentele tale, felicitari! Felicitari Georgiana, ai dat din nou dovada de inteligenta! Antonia cea frumoasa a fost o camerista delicioasa, bravo! Andreea ca de obicei fantastica, plina de energie si amuzanta! Bravo tuturor, si nu in ultimul rand, in nici un caz, Felicitari Alex – profi ca de obicei…

Va multumesc pentru diminetile de sambata si duminica si va astept din nou – cu mai multa seriozitate si dorinta!

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

