Te „locuiesc” de 2 ani

Dragă Teen Media, te „locuiesc” de 2 ani. Eşti încă mică, dar cu multă forţă şi dăruire. Am făcut „primii paşi” împreună, am „deschis” şi format tineri care acum ştiu să păşească în lume cu mai multă încredere, cu mai mult curaj, cu licărul de cunoştinţe despre a fi actor, cu dorinţă şi speranţă, cu capacitatea greu de conturat de a şti cine eşti, ce eşti şi ce vrei.

De curând am primit o vedere din Malaga. Este de la Alex, Alexul din grupa „Conflicte…” Ce poate fi mai frumos decât ca cei cu care lucrezi să-ţi mulţumească în acest fel şi nu numai. Tinerii din spectacolele „Toată lumea vine la Mabel”, „Casa Bernardei Alba”, „Stele pe cerul dimineţii”, „Caragiale şi… altceva”, dar şi „Conflicte…” sunt tinerii „mei”, dragii mei, „copiii mei”!

Cauţi să-i faci să înţeleagă că trebuie să ridice capul din pământ – cu bun simţ şi cu îngăduinţă, mai ales pentru propria persoană – şi să continue să meargă pe drumul ales, cu drag şi dor de viaţa adevarată.

Doresc celor care au fost, sunt şi vor fi în TeenMedia, Sănătate, Spor şi Voie Bună!

Victoria Dicu

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

