A fost Cirque D’Humanite

Acum nu pot să vă mai zic “grupa de avansaţi” pentru că sună impersonal. Iar acum, între noi, totul este foarte personal. Aş putea chiar să vă numec “copiii Teen Media“, pentru că indiferent de vârstă voi sunteţi copiii noştri. V-am urmărit cum aţi crescut, cum v-aţi bucurat şi cum aţi plâns. Am trecut împreună prin emoţii, fiori, reuşite şi dezamăgiri… dar în final a ieşit o comoară de spectacol. Şi aţi crescut cu toţii mult mult..

Vreau să vă felicit pentru că aţi devenit o echipă. Şi pentru că de fiecare dată când intram în camera voastră simţeam energia debordantă şi dorinţa de a fi acolo, pe scenă. Am câteva frânturi de gânduri pentru fiecare. Adriana, ai fost o bombonică pe scenă, iar povestea viermelui spusă de tine a fost într-adevăr… dureroasă. Graţiela, ţie rolurile dure ţi se potrivesc precum o mânuşă. Eşti Doamna de fier pe scenă… bine că te cunoaştem cu toţii şi ştim cât eşti de blândă în realitate. Denisa, felicitări pentru curaj! Ai avut două provocări pe care le-ai bifat cu succes. Claudia, ai fost minunată. Tu ai un mare har… ca poţi să transmiţi durerea pe care o simte personajul tău spectatorilor din sală. “Alergătorul” a fost un moment care a făcut pielea de găină celor din sală. Alex Ştefan… tu ai venit la cursul de actorie şi ai spus că îţi doreşti să te faci “bufon”. Şi te afli în locul potrivit pentru călătoria spre… comedie! Irina, cu zâmbetul pe buze ne-ai povestit cum am devenit cu toţii nişte pubele… Mi-a plăcut tare mult momentul tău. Martina, înainte de spectacol erai transfigurată… mergi mai departe! Felicitări pentru curaj, a fost foarte amuzant momentul tău! Marta, ai ajuns într-un spectacol pe gustul tău: absurd de adevărat. Iar rolurile pe care le-ai avut te-au pus în valoare. Alex Kogut, tu ai crescut cât alţii în zece ani! Ai fost minunat pe scenă, chiar te-am crezut un adevărat iluzionist! Şi nu în ultimul rând, felicitări Cristi pentru spectacolele minunate pe care le faci!

Felicitări pentru că aţi făcut un spectacol complet (şi foarte greu). Vă mai spun încă o dată, pentru că e adevărat, aţi crescut foarte mult… Şi cred că şi voi simţiţi asta!

Cu mult drag…

PS: Dacă aveţi nişte gânduri şi vreţi să le împărtăşiţi cu noi să mi le trimiteţi pe mail.🙂

PS2: Am “furat” câteva poze de la Claudia pentru că eraţi prea simpatici!

circ1

circ2

circ4

circ3

IMG_0773

1 Comment

  1. Teatrul mi-a oferit bucuria de a ma descoperi si de a trai si impartasi magia spectacolului. Multumesc Teen Media, In Culise si tuturor colegilor si prietenilor mei. We are the one.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

