Câte-un gând pentru fiecare în parte…

Am revenit pe blog și-o să vă aducem gândurile avansaților noștri.. Cuvintele noastre sunt inutile, așa că vă lăsăm să citiți ce ne-a scris Claudia Ene – studentă TeenMedia

Îți mulțumim, copil frumos!

clau3

Dragii mei colegi, dragii mei prieteni, draga mea familie ascunsă după perdeaua roşie din culise,
Am intrat cu bocancii în gaşca voastră neştiind la ce să mă aştept. Deja lucrasem cu Cristi, Graţiela, Diana şi Ilie, dar pe ceilalţi nu vă cunoşteam. Pe Ionuţ, Dana, Adelina A., Maria şi Iulian îi văzusem în spectacolele de la avansaţi, respectiv începători. Nu ştiam însă ce fel de oameni sunteţi şi am păşit cumva cu teamă în acest nou grup. Paisprezece oameni cu care să împart scena? Era un record. Am început însă să vă cunosc încetul cu încetul, m-am împrietenit cu voi, am sudat prieteniile deja formate şi mi-am deschis sufletul ca pe-o carte, lăsându-vă să-l răsfoiţi. Aţi reuşit să lăsaţi urme în el, urme pe care nu mă gândesc să le şterg vreodată. M-am ataşat de fiecare în parte, şi de la fiecare am învăţat câte ceva. Aţi intrat în viaţa mea iar acum nu vă mai deschid uşa ca să ieşiţi. Vă mulţumesc, vă mulţumesc din tot sufletul pentru cele trei luni pe care le-am petrecut împreună. Sunteţi cea mai distractivă gaşcă cu care am lucrat şi probabil cea cu care m-am simţit cel mai în largul meu. Azi e Crăciunul şi mă bucur că l-am început cu voi. Iar acum… acum am un mesaj pentru fiecare dintre voi. Sper să mă iertaţi pentru această postare lungă dar nu mă pot abţine.
Gratiela, ţie nu ştiu ce aş putea să-ţi spun în plus faţă de ceea ce ţi-am spus până acum. Eşti extraordinară atât pe scenă cât şi în afara ei. Ai o sensibilitate autentică, eşti… umană, radiezi optimism şi-mi vine să zâmbesc numai privindu-te. Ţi-am spus în ultimele zile mai multe, şi ţi le-am spus din suflet.
Diana, eşti o superwoman. M-ai ajutat să mă maturizez şi mereu am găsit cele mai bune sfaturi la tine. Pe de altă parte, eşti una dintre cele mai energice şi pline de viaţă persoane, străluceşti prin fiecare por şi mă bucur nespus că am lucrat din nou cu tine.
Ilie, Ilie… Tu nici măcar nu eşti pe grup. Probabil că-ţi voi spune lucrurile astea cu prima ocazie când ne vedem pentru că trebuie să le auzi. Eşti atât de carismatic şi plin de viaţă. Ai talentul de a face oamenii să râdă printr-un singur gest, un singur cuvânt. Ai o grămadă de fane în rândul prietenelor mele şi înţeleg şi de ce.
Maria, viitoare studentă şi o fată atât de energică cum nu am mai întâlnit. Cea pe care am înnebunit-o în timpul spectacolelor să vorbească cât mai încet cu putinţă, dar şi cea pe care am îndrăgit-o de prima oară când am văzut-o pe scenă în „Imaginează-ţi că eşti Dumnezeu”. Ochii tăi sclipesc atât de frumos când vorbeşti despre teatru. E pur şi simplu o încântare să te ascult vorbind despre pasiunea ta, dragă Marie.
Alina, drăguţa şi extraordinara Alinuţa. Alina care ne-a dat clasă la exerciţiile de improvizaţie, Alina care va ajunge într-o zi o mare actriţă… pentru că îţi doreşti asta, pentru că ai evoluat, pentru că se vede cât suflet pui şi cât eşti de pasionată. Eşti o fire atât de deschisă. Ce să mai, eşti unică într-adevăr!
Adelina, sperând că nu te vei supăra pe mine că aduc în discuţie fălnicia ta, îţi voi spune doar că tu întăreşti zicala „Esenţele tari se ţin în sticluţe mici”. Eşti o bombă de energie, veselie şi talent. Mi-ai plăcut de când te-am văzut în rolul lui Puck, mi-ai plăcut şi mai mult când am făcut cunoştinţă, m-am îndrăgostit de personalitatea ta când te-am cunoscut mai bine!
Adelina, o dansatoare înnăscută, o femeie elegantă, un om minunat. Deşi ne-am apropiat mai mult spre sfârşitul acestei aventuri numite „We are Hollywood”, m-am ataşat mult de tine, eşti o fiinţă atât de sensibilă şi plăcută, şi plină de viaţă!
Dana, probabil sufletul (exuberant) al acestui grup, de fiecare dată când erai tu prin preajma, parcă toată camera vuia de veselie şi energie. Emani o aură pozitivă… Eşti pur şi simplu cutilicious prin felul tău de a fi, prin toate împăcările tale cu Cristi, prin vocea ta, prin pasiunile tale. Treci încoace şi dă-mi din energia ta!
Vlad şi Lucia, Lovewine Ro, pe voi pur şi simplu nu pot să vă despart… Sunteţi atât de compatibili încât ce am să-i spun unuia, aş putea foarte bine să i-o spun şi celuilalt. Vă văd ca pe protectorii acestui grup, ca pe cei care au avut grijă ca rotiţele să funcţioneze fără probleme. Voi sunteţi cei care v-aţi îngrijit de seriozitatea acestui grup şi-n acelaşi timp aţi fost nişte oameni extraordinari, distractivi, superbi.

clau2
Andrei, nici nu ştiu dacă am schimbat câteva vorbe în primele săptămâni, dar mă bucur că am reuşit să te cunosc mai bine, chiar şi spre sfârşitul modulului. Da, ştiu, poate încă te pufneşte râsul la gândul că eu, Graţi, corsete… Şi mie îmi vine să râd. Eşti un tip de treabă şi chiar mă bucur că am lucrat împreună.
Ionut, Tarkan al nostru, Sonny al nostru… Doamne, cât eşti de talentat! Mă rog în secret să-ţi urmezi dorinţa şi să dai la teatru încă de când am auzit că ţi-ar plăcea asta. Ai fost poate cea mai mare surpriză a acestui grup. Eşti amuzant, de gaşcă, talentat… M-ai dat pe spate, şi pe mine, şi pe prietenii mei.
Bogdan, my dear Noodles. Mi-a făcut o deosebită plăcere să împart scena cu tine, you’re so much fun. Eşti rege la caterincă, cel puţin în grupul nostru. De-acum ştiu că unde-i Bogdan, e mare (ba)haos! Şi să ştii că nu glumeam când ziceam că te prinde nuanţa aia de roz din jurul ochilor, hahaha.
Iulian, te-am văzut în ziua în care am văzut-o şi pe Maria în spectacol. Eşti… wow! Eşti cu totul alt om pe scenă, şi mi-am dat seama de asta mai ales la rolurile pe care Cristi ţi le-a dat în acest spectacol. Cât despre Julien din viaţa de toate zilele… Eşti genial. Ai un umor fin şi când mă gândesc la tine mă gândesc la un citat din Stephen King – „Quiet people have the loudest minds”. Mi se pare că ţi potriveşte ca o mănuşă!
Vania, drăguţa, eleganta, minunata Vania! N-ai idee cât mă bucur că suntem prietene, că am putut să mă deschid faţă de tine şi să-ţi spun atâtea lucruri, că am ajuns să te iubesc atât de mult încât te consider parte din familia mea. Mi-ai citit fiecare compunere pe care ţi-am trimis-o, ai avut încredere în mine şi sper că nu te-am dezamăgit… Împărţim aceleaşi pasiuni, aceleaşi convingeri, e pur şi simplu minunat ceea ce se întâmplă.
Am lăsat cele mai mari mulţumiri spre sfârşit… Cristian Bajora, dragul meu Cristi despre care aş putea să spun atâtea lucruri înmuiate în miere şi zahăr… Ţi-am tot spus până acum, nu-i aşa? Cu fiecare ocazie care se iveşte îţi mulţumesc pentru tot ce ai făcut pentru mine, pentru şansa pe care mi-ai oferit-o, pentru răbdarea pe care ai avut-o cu mine. Anul trecut în septembrie eram un dezastru pe scenă. Astăzi sunt ceea ce sunt datorită ţie, şi nu vorbesc doar despre conduita mea pe scenă, ci despre tot. Munca ta asiduă m-a schimbat în cu totul altă persoană. De-acum înainte, totul ţi-l datorez ţie. Eşti un om în adevăratul sens al cuvântului. Eşti un Om! Niciodată, dar niciodată să nu te îndoieşti de asta. Sper să lucrăm împreună la cât mai multe proiecte. Acum nu te mai las să-mi ieşi de la inimă! Te iubesc, eşti ca un părinte spiritual pentru mine. Şi nu în ultimul rând… la mulţi, mulţi ani!
Gata, acum parcă mi-e mai uşor sufletul… Să-mi iertaţi lunga pledoarie. Crăciun Fericit tuturor!

clau

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

