And the time stands still…

Cel mai frumos lucru pe care il pot primi este sa ma bucur de fiecare clipa la maximum, sa zambesc fara un motiv intemeiat, sa am o clipa de fericire eterna care sa imi inalte sufletul acolo unde nici gandul nu ajunge.

omul006

Omul cu o singură aripă (foto Daniel Loagăr)

Simt toate aceste emotii cand sunt cu cei mai frumosi oameni de la Teen Media si In Culise, cu regizorul nostru, Cristian Bajora si PR Managerul teatrului, Vania Piersinaru. Sunt persoane cu care am trait si impartit de toate, de la clipe fericite, euforice, pline de adrenalina, la momente agitate, de panica sau mai triste. Dar totul este diferit aici, in spatiul nostru magic, unde simti ca esti parte dintr-o poveste fara sfarsit. Orice moment ne apropie si mai mult si ne determina sa devenim din ce in ce mai buni.

Aici este a doua casa pentru mine si desi suna cheesy, nu cred ca mai exista asa ceva in alta parte. Am langa mine niste oameni extraordinari, care imi sunt aproape no matter what, care vin si stau cu mine la preselectia de la X Factor 12 ore incontinuu, care vin in secunda 2 la o cafea, daca sunt tristuta, care ma suporta asa cum sunt si care sunt pur si simplu superbi.

Masinaria Cehov Mihaela Nita2

Mașinăria Cehov (foto Mihaela Niță)

Desi am o personalitate complexa (ca sa nu zic dificila J), am reusit sa gasesc un numitor comun cu Cristi, care m-a inteles in momentele mele sangvinice si a lasat destul de mult de la el ca sa fie totul ok. Imi este atat de drag, incat nici nu stiu cum sa fac sa ne mai impungem cateodata, ca apoi sa ne impacam in modul meu caracteristic. Am un mare respect pentru Cristi si stiu ca am invatat mult-mult de la el si sper sa continuam astfel pe durata nedeterminata🙂

Anul acesta mi-am consolidat si exersat aptitudinile de improvizatie, am pregatit un spectacol mirobolant impreuna cu echipa – Masinaria Cehov, pe care l-am pus in scena de aniversarea de 6 ani a Teen Media, la TNB (am jucat pentru 500 de oameni si a fost breathtaking, desi nu am avut niciun pic de trac), ne-am amuzat jucand comedia “Scoala Ludica” si am concluzionat cu un spectacol deosebit in decembrie, chiar inainte de Craciun – Omul cu o singura aripa – un show despre atingerea idealului, despre inutilitate si realitatea cruda, dar prezentat intr-o maniera originala, plina de accente comice, dramatice, pline de culoare si dans, un spectacol complet in care mi-am depasit cateva bariere imaginare, dar de care tineam prea strans.

Masinaria Cehov Mihaela Nita

Mașinăria Cehov (foto Mihaela Niță)

Imi place AICI si imi doresc sa facem lucruri pline de seva dulce, care sa bucure cat mai multi oameni din jurul nostru. Tot ce cream aici impreuna cu Cristi, transmitem mai departe catre spectatorii nostri, care ne incarca de bucurie la randul lor atunci cand ne aplauda in picioare si ne cheama de 3-4 ori la aplauze. Este cel mai frumos feeling pe care il poate avea un artist, acela sa te aplaude cineva in picioare si cu lacrimi in ochi. Este rasplata noastra care nu poate fi comparata cu nimic din lumea asta. Este clipa noastra de magie, in care totul ramane nemiscat si doar moleculele de fericire plutesc in jurul nostru ca niste fulgi transparenti de zapada…

(Dana Roman, grupa de elită, parte din echipă)

omul215

Omul cu o singură aripă (foto Daniel Loagăr)

_____________________________________________________

Se spune că în timp rămân lângă tine numai oamenii care trebuie să-și pună amprenta în viața ta. Dana Roman este cu noi de peste trei ani și ne-a învățat foarte multe lucruri despre toleranță și acceptare, despre prietenie și iubire sinceră.

Parte din grupa de elită, parte din echipă, suntem bucuroși să avem alături o personalitate puternică și în același timp delicată. Exact ca un ananas – tare pe dinafară și delicioasă pe dinăuntru.🙂

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

