Teatrul provoacă dependență

Teatrul este cel mai bun lucru care mi s-a întâmplat pana acum.Pe lângă multitudinea de spectacole în care ne punem tot sufletul, pe lângă nenumăratele jocuri și exerciții pe care le facem, TeenMedia Academy mi-a oferit o a doua familie. Am întâlnit oameni calzi și sufletiști, oameni cu o pasiune de nedescris pentru teatru, oameni de care m-am atașat atât de mult, incat nu îmi mai pot vedea viața sau viitorul fără ei.

DSC_0533

Datorită lui Florin Frățilă (zis și “senzationalul”, cel mai super profesor, regizor și un prieten genial,care ne este alături și la bine și la greu și fără de care nu am fi devenit ceea ce suntem), lui Cristian Bajora (directorul acestui teatru , persoana care a reușit să ne schimbe viețile în mod radical și de asemenea cel care reușește să regizeze toate spectacolele în culise într-un mod foarte special) și bineînțeles cu ajutorul Vaniei (draga noastra prietenă, cel mai tare manager pr și cel mai bun fotograf), am reușit sa mă redescopăr pe mine însămi, să scap de timiditatea cu care mă confruntam zi de zi și să ajung să-mi cunosc fabuloșii colegi și prieteni care mi s-au alăturat în lumea teatrului.

DSC_0762

Eu personal, recomand aceste cursuri tuturor persoanelor , indiferent de vârstă, pentru că, mai mult ca sigur cei care se avântă în lumea TeenMedia Academy, vor deveni alte persoane. Își vor construi o mulțime de prietenii și relații de durata,vor pune în scena nenumărate spectacole și vor trai momente de nedescris (pentru ca nu poți descrie în cuvinte ceea ce simți atunci când ești pe scena, cu 100 de oameni care te privesc, plâng și râd odată cu tine și cu nelipsitul reflector, care îți taie respiratia și te face să realizezi cât de luminată a devenit viața ta de când ai intrat în lumea teatrului.

Și pentru că vor mai fi mulți care se vor înscrie, trebuie să îi atenționez că TEATRUL PROVOACĂ DEPENDENȚĂ!

(Maria Negoescu – elevă)

DSC_0515

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

